Fuskrökning..

Har hållt mej till idag med rökningen.. p.g.a min korta lunchrast så han jag inte upp och hämta en ny dosa, så igentligen äre inte mitt fel.. måste ju fan ha nå nikotin...
Och sen åter till min skada på fingret..
Säkerhetsledaren kom idag och sa att vi skulle ha ett möte imorgon efter frukosten.. Vi skulle fylla i ett synergischema och knäppa lite kort:) för sånna där hemmagjorda handtag ska inte förekomma på nordsjön..
Nu ska alltså han försöka få bort dom på hela den norska sektorn..
Det ska va riktiga handtag sa han.. för han som hade gjort det där hade ju inte tänkt på vad som kunde hända..
Får väl se nu imorn vad som händer..
att en sån lite grej kan bli så stor är för mej helt sjukt...
Men det lä ju inte vara nån som skär sej på nå torkskåp i framtiden.. inte på nån norsk plattform iaf..
Så nått bra lä det väl vara..haah..
Nu ska jag sova..
NATTI NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0