Börjar se slutet..

Satan vad skönt.. bara 3 jävla fittnätter kvar på detta ställe... spyr på det här...
Nej hem till soffan och äta tacos.. gott gott.. fan igår fick vi lamm.. va fan är det lixom... ge mej mat, så jag slipper äta potatis och sås..
har väl gått igenom ca 30-40 filmer så ni kan ju tänka er att det börjar sina på dom bra filmerna...
till och med så jag ångrar att jag kasta sons of anrchy... igår kika vi på balistic... kan jag rekomendera.. alltså det är fan sjukt att sånt va bra förut.. jävla skitrulle.. antonio banderas i huvudrollen kanske säger en del.. fan visste inte att det fanns så mycket vapen och bomber.. haha.. nej som sagt nice och komma hem..
Såg att den där lilla corleone är på bättringsvägen å.. riktigt skönt och höra... nej nu ska jag dra och käka potatis..
Catch yá ll on the flipside..
XOXO//sever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0