3 ÅR MED ÄLSKLING

Fan va jag är kass på att uppdatera när jag inte jobbar..
vad fan kan det bero på... Är ju ändå nästan bara hemma.. Eller??
Äh jag vet i fan... Säger alltid att jaG SKA bättra mej men jag ljuger ju som fan ser jag.. haha..
Aja har ju vart hemma i 1,5 vecka nu.. så vad har hänt???
Gröna lund...
Med Hanna-Karin och hennes syster..
Sen träffa vi Amanda och Emilia
Sen vart det Utgång i sthlm med stjärten och meckarmicke...
Riktigt kul faktiskt..
Sen har det fan inte hänt så mycke mer.. Eller jo vi va och sov hos pullans syrra i måndags..
Sen har vi ju fan köpt ett nytt köksbord.. Skönt och slippa det jävla tjatet på pullan.. Har ju inte haft nått på ca 4 år.. 5 kanske.. Och jag har inte lidit men fan va behändigt det är och ha ett när man väl har det...
Har setat där hela veckan nu... haha...
Sen har vi fått våran nya tv box och modem.. Skitbra med massa kanaler men HD skiten funkar fan inte..
Får ringa och gnälla lite..'
Och om nån kan koppla in modem så får ni gärna komma och hjälpa till.. För jag fattar 0...
Aja nu ska jag gubblura lite efter en uuuuutsökt måltid...
3 år med älkling idag föresten...
GRATTIS TILL OSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0