Dubbelsunshine

Fan tog en dubbeltid i solariumet, det skulle inte pigmentbegge ha gjort.. Måste va nya rör elle nå för helvete vad det svider på min body nu... Annars har det vart rätt segt idag.. fick inte ut arbetstillåtelsen för en efter lunch...
Så tidfan gick ju inte allt för snabbt inna det.. sen fick jag stripsa nån jävla multitubing eller va fan det hette..
Och den där jäveln bara snorra omkring.. drygt.. Men det lä ju göras...
Bara 1 jävla heldag kvar.. fan va skönt.. packar väl ihop vid lunch på lördag.. haha..
Sen bär det iväg hemmåt.. Synd bara att pullan har lingongrova hemma.. Här har man sparat både pubis och säd..
Typiskt.. Aja tror inte min ludna vargunge är nått att bita i iaf... men ändå..
Har fan inte ruskat kuk på hela turen.. så jävla lyhört så man vågar fan inte..
Aja nu ska jag ta en kalldusch iaf..
Men ha det fint alla glada..
Hej hopp ludna topp;)
XOXO//Vargungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0