Filmanalytiker

Då va det dax för ännu en fillm natt då.. fan va slö man blir när man inte gör nå alltså... kommer ju ligga som en dö jävla sill på soffan när jag komme hem... inte orka gö nånting..
får väl hoppas att min kollega har lite bättre filmer med sej idag då.. Igår vart det stalingrad, komisrie winter.. gud va bra dom va.. fan ta med lite porr för fan så man blir lite styv på natten..
nej men va fan nån gräns lä det ju finnas.. får se om jag får in nå bra på mitt usb..
Annars går det rätt bra.. sitter i mon stol bara.. i natt kanske vi ska få byta några lysrör..
det är ju bara och hoppas.. ringde mcDonalds idag och dom skulle skicka mina svarta colaglas en gång till nu.. att det ska va så jävla svårt alltså..
nej nu fick jag ett skithugg.. måste dra.. hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0