Hem ljuva hem...

Jaha det va den här turen... fyfan va nice och komma hem nu alltså...
För jävla fin tur det här har vart.. hit åker jag som sagt gärna tillbaka..
Men nu blire sista duschfan för den här gången..
Får se hur det går med rökningen hemma nu då..
Har ju faktiskt fuskat lite måste jag säga.. tiggt en här och där..
Men inte så mycket faktiskt...
Snacka med kungen av krylan idag och vi ska nog hitta på nå skoj imorgon..
Sen är den romantiska middagen bestämd nu..
Det blir helstekt fläsk filé med cous cous sallad.. och en gammal pepparsås..
Satan vad gott det ska bli.. sen är ju lilla raider hemma åckså.. får man se hur det är och ha hund.. Pulla snacka nått om att gå ut och gå imorgon vid 9.. men det vet i fan.. har ju fan jobbat som ett svin i 11 dagar nu..haha..
A just det för er som kommer ihåg.. kan ni påminna mej om att jag måste betälla tid för ryggmassage...
Innan det där presentkortet går ut..
A>ja nu lä jag slänga mej in i duschen för jag ska chgecka in om en halvtimme..
Hörs imorgon..
OCH KOMPIS; DU ÄR STARK. DU KLARAR DET HÄR..
XOXO//ledighetskomiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0