Kan det bli sjukare......

A jag måste bara skriva... Nu är föresten beggebloggbaron tillbaka på jobb igen så nu får ni fan dras med nya inlägg i 14 dagar..ahqhaha...
Aja till det sjuka..
Tänk er själva nu vad bara biljätterna kostar hit tur och retur...
+
Lönen.. alltså det drar ju iväg.. eller hur???
Nu ska ni få höra vad jag ska göra 12 timmar á 14 dagar...
Jag ska sitta vakt:)
Gå in i ett litet rum lite då och då och kolla på en display så att allt fungerar...
OCH MOT ALL FÖRMODAN OM DET SKULLE HÄNDA NÅTT.
Så ska jag ringa efter nån som ska komma och fixa det.. Det kallar jag lättförtjänta jävla dollar...
Föresten så är vi 2 för man kan ju absolut inte vara ensam...
Så djupa diskutioner och tonvis med fhm är vad som väntar mej i 2 veckor..
So long suckers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0