Svullen

Satan vilken god mat jag fick idag... En gammal oxe med potatisgratäng och svamp...
Nu får jag rulla ner till porten.. haha..
För övrigt så har jag hållt på med och uppdatera mitt jävla hor norton antivirus fittskit... väldigt lätt..
ska det ta 3 timmar??? Men nu äre gjort iaf..
hade ju registrerat mej med min gamla mail.. jävligt lätt och veta liksom...
Snart äre dax för ett skifthelvete igen.. Sitta och lösa sudoko kommer va min specialitet i framtiden kan jag säga...
Och pullan ska på knullparty hos gamle westberg idag..
Får vi väl hoppas att hon hittar nå redskap... så baron blir glad när man kommer hem..haaha
Aja orkar inte skriva nå mer.. nu ska jag in och skita ur oxen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0