Tvärstpp i näsborren

Att det ska vara så jävla svårt och andas igenom näsan... fan.. skulle haft en line..
Tror jag har lite feber också.. men det är bara att bita ihop.. viking som är...
Nä får trycka en näve vitaminer nu vid maten så får vi se..
Har ju fan fått litte mer arbetsuppgifer nu.. nu måste jag resa mej varannan timme och Känna om ventilationen fungerar.. svundrygt ju.. Mitt i tidningen.. usch..
inte äter jag nått på nätterna förutom morötter och banan heller så man kommer ju ha världshistoriens snyggaste magmuskulatur när man kommer hem...
Ska försöka träna med men det är inget jah kan lova..
Kan nog säga på en gång att jag ljög nu... är ju fan rätt grov ändå ju..
Aja nu ska jag klä på mej.. Ha en fin helg..
XOXO//SnorBaronen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0