Gamma matheus som fan lä ha smakat mesk.. haha

Tröck nå jävla sömnpiller igår.. sen börja jasg dricka.. till slut satt man med en matheus som vart öppnad 12 november.. haha.. mesk som den ska smaka.. INGEN BRA IDÈ.. hel snurrigt allting.. aja..
satt och läste min gamla klasskompis blogg och då blev jag lite småsugen och ta upp mitt skrivande igen.. aja det visar sej hur länge jag orkar... men va fan det är rätt kul och skriva..
fast det rullar in lite för lite cash.. jag fattar värkligen inte hur dom där storstadshororna klarar av att dra in cash med deras värdelösa liv... va fan mitt liv är ju fan händelserikare än självaste kungen ju.. det händer så jävla sjuka saker hela tiden.. aja..  skit samma.. nej nu drar jag i mej en karaff luftat vin sen igår.. haha.. KSMB-Hårding spelas högt.. kan det bli bättre.. gammal jävla kungpunk och äckligt vin.. simma lugnt töntar..
nu kör vi..
XOXO//BEGGEBARON

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får starta ett bloggbråk med Pissie, sen skaffa större boobz & läppar än henne. Så kanske du tjänar några slantar :p

2012-01-11 @ 11:41:00
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0